FC Zwolle staat er goed voor na winst en verlies : FC Zwolle Supporterssite

Saturday, May 18th, 2013

FC Zwolle staat er goed voor na winst en verlies

FC Zwolle heeft bijzonder goede zaken gedaan in de Jupiler League. AGOVV werd in eigen huis met 3-0 verslagen, terwijl concurrent Sparta Rotterdam op de dijk met 1-0 onderuit ging. De koploper sloeg het beslissende gat in de eerste twaalf minuten. Nassir Maachi en Giovanni Hiwat profiteerden van het matige Apeldoornse verdedigen. Voor Hiwat was het zijn eerste doelpunt in het betaalde voetbal. AGOVV kwam sporadisch voor het doel van Diederik Boer, zonder dat het echt gevaarlijk werd. Vlak voor rust schoot invaller Jesper Drost, die de geblesseerde Maachi verving, Zwolle in veilige haven.


Persconferentie: www.kvpm.nl

Na rust zakte het spelpeil dramatisch. Art Langeler gaf na afloop aan dat Zwolle de risico’s moet beperken. “In de voorbije maanden bleek dat ons frivole spel ons soms punten heeft gekost. Waarom risico nemen bij een 3-0 voorsprong?” Wat volgde was een saaie tweede helft, waarin het schot van Jesper Drost op de lat en de rebound van Joey van den Berg die naast ging, hoogtepuntjes waren. Minder positief was het uitvallen van de geblesseerden Maachi en Frank Olijve. Beiden hebben last van de knie, waarbij vooral de kwetsuur van Olijve Langeler zorgen baarde.

Scheidsrechter: Blom
Toeschouwers: 8.600
Gele kaart: van Hintum

Opstelling FC Zwolle: Diederik Boer; Bram van Polen (85. Said Bakatti), Darryl Lachman, Joran Pot, Bart Van Hintum, Frank Olijve (65. Alexander Bannink), Giovanni Hiwat, Rochdi Achenteh, Joey van den Berg, Arne Slot, Nassir Maachi (38. Jesper Drost).

Reacties

104 Reacties to “FC Zwolle staat er goed voor na winst en verlies”
  1. Beensie038 zegt:

    Hele goede zaken boys!

  2. bluewhitepride zegt:

    Prima gedaan, hoogtepunten van de avond Giovanni Hiwat en Jesper Drost! Vooral Drost technisch heel sterk en die snelheid van Hiwat is erg nuttig. Vond Achenteh zwaar tegenvallen, maar dat mag de pret van de 3 punten niet drukken! Nog 6 wedstrijden: COME ON!

  3. BuffelMuis zegt:

    Zo, dat was weer een mooi avondje. We staan 9 punten voor op Sparta en waarschijnlijk nog 7 op Eindhoven na morgenavond. Opmerkelijk: Van den Berg, Slot, Hiwat en Van Polen speelden een hoofdrol bij alle doelpunten. Goede keuzes dus van de technische staf om hen te laten beginnen. Dat mag dan ook best gezegd worden, toch?

    Opmerkelijk waren ook de nieuwe blessures, dit keer van Maachi en Olijve. Maandag Aafjes met liesklachten. Er komt geen eind aan de blessure-ellende. Hoe kan dit toch?

  4. StilMaar zegt:

    @bluewhitepride; Vond Achenteh juist prima spelen. Goede passes en lekker bikkelen op het middenveld.

    Mag trouwens van de rest ook wel gezegd worden; uitstekende instelling vanaaf!!

    En idd; Hiwat en Drost waardevol. Gaan we nog veel plezier aan beleven.

  5. bluewhitepride zegt:

    Muah, niet helemaal met je eens. Maar goed, maakt ook niet uit, we zijn er weer een stap dichterbij!

  6. Zwollenaar_31 zegt:

    Heerlijke speler die Hiwat! Echt van genoten. Naast Narsingh en Saymak is dit echt een groelbriljantje met toekomst. Dit soort jongens zijn erg gewild.

    Vanavond was nooit een wedstrijd en dat kan natuurlijk ook niet anders. AGOVV is eigenlijk de nummer laatst als je de 6 minpunten van Emmen niet meerekent. Die moet je thuis gewoon pakken.

    Het verlies van Sparta is een bonus. Eindhoven gaat morgen vast wel winnen in Velsen. Betekent dat de voorsprong 7 en 9 punten is. Ik ga er echt vanuit dat we de alle resterende uitwedstrijden verliezen. Cambuur en Fortuna zijn momenteel echt de te kloppen ploegen naast Helmond Sport. Cambuur heeft echt een heel goed elftal vind ik en die zijn thuis zeer sterk. Willem II uit is ook een zware opgave.

    Houdt in dat de thuiswedstrijd tegen Eindhoven cruciaal gaat worden in mijn ogen.

    het is in mijn ogen nog niet gespeeld, maar het komt nu wel heel dichtbij.

  7. Zwolle-meppel zegt:

    Het programma van eindhoven is loodzwaar.

    Telstar
    Dordrecht
    Den Bosch
    Almere City
    Zwolle
    Fortuna Sittard
    Volendam

    Hel lijkt mij gek dat ze hier geen punten tegen verspelen.
    Ik zie het weer zitten!!

    Vakkie 13, olé olé

  8. Point zegt:

    Prima gespeeld, waarom geen voorhoede met Maachi/Drost -- Ter Heide -- Hiwat? Van den Berg deed het prima vanavond en scoorde een dikke voldoende, maar het is gewoon geen afmaker. Speelde inderdaad een rol bij alle goals, maar als spits moet je het eindpunt van de aanval zijn en Ter Heide is dat wel. Van den Berg zou prima op de plek van Slot kunnen spelen, die ook vanavond weer niet sterk was. Vraag me af hoe lang hij nog mee kan, want hij lijkt nu al op zijn retour. Maar voordat hij een keer geslachtofferd wordt zijn we 2/3 lichtjaren verder.

    Neemt niet weg dat iedereen uitstekend gespeeld heeft, score had veel hoger uit moeten vallen. Maar dat mag ook wel tegen de m.i. zwakste ploeg uit de Jupiler League.

  9. Henry zegt:

    100 foto’s online gezet. Te zien via http://fb.me/WPAc8S1d

  10. nclo zegt:

    Gall is weg bij de egeltjes
    http://www.kowet.nl/index.php?vak=archief&id=1198

    De wedstrijd. Voor de 2-0 kon ik weer genieten van onze FC. Zij speelden misschien geen perfect voetbal maar er zat inzet zien. Inzet wil ik zien en meer niet, Na de 2-0 begonnen wij dan ook te verzaken en zo kon AGOVV een paar keer (onnodig) uitkomen. Die 3-0 was dan ook een hele geruststelling. Het enige wat ik de jongens kan verwijten is dat wij de kansen in de tweede helft niet afmaakten. Wij waren heer en meester tegen een zwak AGOVV.. Zulke wedstrijden heb je wel nodig voor je zelfvertrouwen want wij gaan het heel moeilijk krijgen tegen Fortuna Sittard en Camboer. Sittard is op dit moment de beste ploeg (samen met Helmond Sport) in vorm en Camboer uit is altijd moeilijk. Zeker de laatste tijd. Het is daarom ook noodzakelijk dat wij geen blunders maken tegen Veendam, Emmen en Eindhoven (de eerste twee moet je gewoon winnen).

  11. forzafczwolle zegt:

    Ik ga er echt vanuit dat we de alle resterende uitwedstrijden verliezen. Cambuur en Fortuna zijn momenteel echt de te kloppen ploegen naast Helmond Sport. Cambuur heeft echt een heel goed elftal vind ik en die zijn thuis zeer sterk. Willem II uit is ook een zware opgave.

    Waarom ben je daar zo zeker van? Ik snap je hele beredenering niet. Hoezo gaan wij alle resterende uitwedstrijden verliezen? Juist dit soort ploegen ligt ons juist beter. Dit zijn geen statische maar dynamische ploegen die er voor willen gaan. Waarom verliezen we juist van die mindere goden zoals o.a.Oss? Dat komt omdat dit statische ploegen zijn die enkel en alleen maar verdedigen en loeren op een counter. Tegen dynamische ploegen zoals Cambuur, Fortuna enz. valt er voor ons juist meer te halen. Vooral voorin krijg je bij deze ploegen meer ruimte om te kunnen scoren. In dit soort wedstrijden zet je een goaltjespikker als Ter Heide erin. Ik neem aan dat Art hier ook al over na heeft nagedacht. Zoals het er nu uitziet vallen er in de resterende wedstijden nog wel wat punten te halen in de resterende uitwedstrijden.

  12. pec-zwolle 82 zegt:

    Slot en achenteh waren niet best vanavond, van Polen dikke voldoende, hopelijk hebben ze nu weer wat vertrouwen gekweekt op naar de volgende finale

  13. nclo zegt:

    Btw, al nieuws over Maachi en Olijve?

  14. umpie zegt:

    nou rotterdamse kampioen kom er maar in !!!!!!

    hahahahah ook bij de egels allemaal ellende , stuurloos schip daar!!!

    op naar cambuur!!!!

  15. zwollenaar-038 zegt:

    rel="nofollow"> kleine sfeercompilatie van de wedstrijd!
    BEKIJK! en laat reactie achter!

  16. forzafczwolle zegt:

    resterende wedstijden

    Dit had wel weggekund.

  17. FCZZ zegt:

    Tegen Cambuur en Fortuna zie ik ons nog wel kans maken. Zij spelen nog voor de periode en Cambuur zit bijna aan een top5 notering om zo de eerste ronde van de play-offs niet te hoeven spelen. Zij zullen dus moeten gaan voetballen en die teams liggen Zwolle beter dan handbalploegen als AGOVV, Emmen en Veendam. Het enigste nadeel is dat zij thuis spelen…

    Sparta heeft trouwens de hoop al opgegeven want hun trainer zei in het interview zich te gaan richten op de nacompetitie omdat 9 punten een te groot gat is.

  18. 038038 zegt:

    Sparta heeft trouwens de hoop al opgegeven want hun trainer zei in het interview zich te gaan richten op de nacompetitie omdat 9 punten een te groot gat is.

    Eindhoven is nu het grootste probleem denk ik……..
    Maar we kunnen het niet meer weggeven.. Alles kan, gewoon thuis alles winnen en je bent er

  19. kampen70 zegt:

    Het begin was goed lekker fel. Je ziet dat je met Hiwat weer een speler hebt die de diepte kiest. Daarom kan onder andere slot zijn steekpass weer kwijt en er komt gewoon meer beweging in het spel als iemand diep gaat dan wanneer iemand continu in de bal komt. Vond van Polen erg goed vanavond. Pot haalde ook zijn niveau. Hiwat vulde zijn rol goed in en deed het naar vermogen, maar komt duidelijk nog te kort. Is niet erg, komt er wel. Maar met de bal aan de voet een man opzoeken en uitspelen lukt gewoon nog onvoldoende. Is echter wel dreigend als hij op snelheid diep kan worden gestuurd, dan hoeft hij zijn man niet uit te spelen maar kan direct voor de voorzet gaan. Zou echter volgende keer starten met Narsingh. Die is toch verder. ben bang dat Art vannacht weer nat heeft gedroomd over zijn fantastische vondst (Hiwat in de basis) en hier weer aan vasthoudt tot we punten verspelen. Tegen Cambuur zijn mannen vereist en geen jongens. Ik zou gaan voor Ter Heide in de basis. Vergeet niet dat we tegen AGOVV hebben gespeeld dat echt onthutsend zwak is. Dit is geen maatstaf voor de resterende wedstrijden.

    Vond Lachman weer super nochalant. hij moet dat toch eens door gaan krijgen. Dit kan niet. Weer drie, vier momenten dat hij veel te laks een bal inspeelt of aanneemt. Kan tegen een betere en lepere ploeg zomaar fataal zijn.

    Bij Van de Berg heb ik al sinds de winterstop het gevoel dat hij nooit meer echt fit is. Loopt weinig (zeker de 2e helft toen de buit binnen was) en loopt na bijna elk duel nog even te hinkepinken. Slot zakte naar een goed begin ook ver weg. Drost vond ik matig invallen. Vooral in de tweede helft ongelukkig in zijn akties. Speelde te ver naar binnen ipv het veld breed te houden. Als hij zijn tegenstander opzocht ook vaak nog de aktie binnendoor ipv buitenom waardoor het erg sruk werd in het centrum. Vond het na de 2-0 wel opvallend dat wij zo ver inzakten. Daardoor kwam AGOVV nog tweemaal gevaarlijk voor de goal. Laatste tien minuten weer druk gezet op hun verdediging en dan blijkt dat ze voetballend nog niet eens in de buurt van Boer komen.

    Nog zes finales. D’r op of geen vreten. Mag zes keer oerlelijk, oersaai en onterecht zijn maar wel moeten de benodigde punten binnenhalen.

  20. fczzzp zegt:

    Het begin was goed lekker fel. Je ziet dat je met Hiwat weer een speler hebt die de diepte kiest. Daarom kan onder andere slot zijn steekpass weer kwijt en er komt gewoon meer beweging in het spel als iemand diep gaat dan wanneer iemand continu in de bal komt. Vond van Polen erg goed vanavond. Pot haalde ook zijn niveau. Hiwat vulde zijn rol goed in en deed het naar vermogen, maar komt duidelijk nog te kort. Is niet erg, komt er wel. Maar met de bal aan de voet een man opzoeken en uitspelen lukt gewoon nog onvoldoende. Is echter wel dreigend als hij op snelheid diep kan worden gestuurd, dan hoeft hij zijn man niet uit te spelen maar kan direct voor de voorzet gaan. Zou echter volgende keer starten met Narsingh. Die is toch verder. ben bang dat Art vannacht weer nat heeft gedroomd over zijn fantastische vondst (Hiwat in de basis) en hier weer aan vasthoudt tot we punten verspelen. Tegen Cambuur zijn mannen vereist en geen jongens. Ik zou gaan voor Ter Heide in de basis. Vergeet niet dat we tegen AGOVV hebben gespeeld dat echt onthutsend zwak is. Dit is geen maatstaf voor de resterende wedstrijden.

    Vond Lachman weer super nochalant. hij moet dat toch eens door gaan krijgen. Dit kan niet. Weer drie, vier momenten dat hij veel te laks een bal inspeelt of aanneemt. Kan tegen een betere en lepere ploeg zomaar fataal zijn.

    Bij Van de Berg heb ik al sinds de winterstop het gevoel dat hij nooit meer echt fit is. Loopt weinig (zeker de 2e helft toen de buit binnen was) en loopt na bijna elk duel nog even te hinkepinken. Slot zakte naar een goed begin ook ver weg. Drost vond ik matig invallen. Vooral in de tweede helft ongelukkig in zijn akties. Speelde te ver naar binnen ipv het veld breed te houden. Als hij zijn tegenstander opzocht ook vaak nog de aktie binnendoor ipv buitenom waardoor het erg sruk werd in het centrum. Vond het na de 2-0 wel opvallend dat wij zo ver inzakten. Daardoor kwam AGOVV nog tweemaal gevaarlijk voor de goal. Laatste tien minuten weer druk gezet op hun verdediging en dan blijkt dat ze voetballend nog niet eens in de buurt van Boer komen.

    Nog zes finales. D’r op of geen vreten. Mag zes keer oerlelijk, oersaai en onterecht zijn maar wel moeten de benodigde punten binnenhalen.

    Eey gaaperd?

    Narsingh is nog geblesseerd… en wie had jij er neer gezet? Mamedov? De man die in de bal komt? De enige die daar kunnen staan die diepte zoeken zijn Hiwat en Saymak op dit moment. Alleen Hiwat is wat sneller (Nogal) dan Saymak. Ach en Hiwat die wat fouten maakt… tsja… hij heeft naar vermogen gepresteerd… En wat wil je? Voor 8600 debuut met een doelpunt… dan wordt je vrijer Dan ga je meer dingen doen die niet kunnen… Ach… ik ben tevreden met het spel en de punten!

  21. Zwolle-meppel zegt:

    Narsingh is nog geblesseerd…

    Volgens het opstellings formulier zat Narsingh toch echt op de bank

  22. Beensie038 zegt:

    Het huwelijk tussen Joop Gall en Go Ahead Eagles is ten einde. De trainer heeft vrijdagnacht bij terugkomst van de spelersbus uit Helmond ontslag genomen. Hij deed dit, met tranen in de ogen, ten overstaan van een vijftigtal supporters die zich in de Vetkampstraat hadden verzameld om de spelersbus te onthalen na de 5-1 nederlaag in en tegen Helmond.

    http://www.kowet.nl

  23. svzon1 zegt:

    Dit was een mooie stap in de goede richting

  24. Zwollenaar_31 zegt:

    Mooi voorbeeld van hoe een interview ook kan zijn. Arne Slot die open eerlijk vragen beantwoordt en daarbij enige zelfreflectie niet schuwt. Daar kan Art nog wat van leren.

  25. kampen70 zegt:

    @FCZZP

    Mooie sloaper dai zelf bin ;-) . Narsingh zat op de bank dus die kan volgende week zondag starten. Nu zeg ik niet dat ik niet zou beginnen met Hiwat, maar dat hij het naar vermogen deed (wat aardig was maar ook niet meer dan dat). en Mamedov echt nooit meer. enkeltje koekdorp. Hiwat deed het leuk, kan ook nog wel tegen AGOVV maar zondag is een andere wedstrijd, dus dan starten met Narsingh en Ter Heide.

  26. FCZZ zegt:

    Narsingh traint onderhand alweer gedeeltes mee. Duurt niet lang meer voordat hij zijn rentree maakt.

    Het huwelijk tussen Joop Gall en Go Ahead Eagles is ten einde. De trainer heeft vrijdagnacht bij terugkomst van de spelersbus uit Helmond ontslag genomen. Hij deed dit, met tranen in de ogen, ten overstaan van een vijftigtal supporters die zich in de Vetkampstraat hadden verzameld om de spelersbus te onthalen na de 5-1 nederlaag in en tegen Helmond. http://www.kowet.nl

    Boeie…

  27. Zwolluhh1 zegt:

    Onrust in d’ter, altijd leuk.

  28. Diezerpoort zegt:

    Gall weg, Overmars heeft aan gegeven na dit seizoen te stoppen, Bosveld gaat.
    Fundatie is verzwakt, TNT aanbrengen, omgeving (niet) afzetten en de lucht in met die handel.

    NOOIT MEER GAYVENTER

  29. fczzzp zegt:

    @FCZZP

    Mooie sloaper dai zelf bin . Narsingh zat op de bank dus die kan volgende week zondag starten. Nu zeg ik niet dat ik niet zou beginnen met Hiwat, maar dat hij het naar vermogen deed (wat aardig was maar ook niet meer dan dat). en Mamedov echt nooit meer. enkeltje koekdorp. Hiwat deed het leuk, kan ook nog wel tegen AGOVV maar zondag is een andere wedstrijd, dus dan starten met Narsingh en Ter Heide.

    WTF? oh… sorry dan. Maar ik zou niet met ter heide beginnen. Hij is te statisch… de lange bal wordt dan te snel gegeven. En jaa… Mamedov mag wegblijven… waat een sakhoi is dat zeg….

  30. Upendi zegt:

    Ik heb een heel dubieus gevoel overgehouden aan de wedstrijd. Allereerst ben ik superblij met de overwinning en met weer punten verlies is van Sparta kan het weekend niet meer stuk!

    Het eerste kwartier speelde Zwolle super. Fel en geconcentreerd en scoorde terecht twee goals. Hierna vond ik het zeer ongeconcentreerd. Hoe vaak de nummer laatst (met Emmen) simpel door de verdediging heen kwam was gewoon schikbarend. Je hebt als Zwolle zijnde echt geluk dat wij de 3-0 voor rust maakten want gezien de open kansen van AGOVV had het ook zo 2-1 of 2-2 kunnen zijn.

    Bram van Polen heeft zijn eerdere niveau van dit seizoen nog niet te pakken (begrijpelijk), Pot spelde enorm teleur en werd vaak te kijk gezet, lachman speelde behoorlijk alleen stond hij nu enkele keren weer compleet verkeerd te dekken (kwam de goal bij Oss ook al uit). Ik zie liever een bakkati als back.. maar misschien is dit een persoonlijke voorkeur.

    Hiwat speelde een behoorlijke eerste helft, helaas kreeg hij nog niet voldoende ballen aangespeeld. Dit komt voornamelijk door Archenteh en Slot, die de diepe bal of steekballetje tussendoor nauwelijks durfden te geven en liever een tikkie terug doen. Van de Berg speelt btw de laatste 5 wedstrijden ook erg ongelukkig..

    Ik denk dat het een wedstrijd was waar de trainers veel mee kunnen. Er ging veel goed, maar kan ook nog heel veel beter. Op naar de volgende wedstrijd, het kan en mag niet meer mis gaan nu!

    Forza Zwolle

  31. Strunz zegt:

    rel="nofollow">

    wat is de tekst van het eerste liedje dat gezongen werd gisteren?

  32. kevinFCZ zegt:

    rel="nofollow">

    wat is de tekst van het eerste liedje dat gezongen werd gisteren?

    rel="nofollow">
    rel="nofollow">

    miss het idee om deze nummers om te zetten? en dan in het stadion te laten horen?…. beetje een clubliedje er van maken!!

    maar:
    When I see you Zwolle, I go out of my head
    I just can’t get enough, I just can’t get enough
    All the things you do to me, and all the things you say
    I just can’t get enough, I just can’t get enough
    We slip and slide and we fall in love and I just can’t seem to get enough
    oh doo doo do do do doo doo..

  33. kevinFCZ zegt:

    rel="nofollow">

    wat is de tekst van het eerste liedje dat gezongen werd gisteren?

    rel="nofollow">
    rel="nofollow">

    miss het idee om deze nummers om te zetten? en dan in het stadion te laten horen?…. beetje een clubliedje er van maken!!

    maar:
    When I see you Zwolle, I go out of my head
    I just can’t get enough, I just can’t get enough
    All the things you do to me, and all the things you say
    I just can’t get enough, I just can’t get enough
    We slip and slide and we fall in love and I just can’t seem to get enough
    oh doo doo do do do doo doo..

  34. Danny_S zegt:

    rel="nofollow">

    wat is de tekst van het eerste liedje dat gezongen werd gisteren?

    Kijk:

    http://bit.ly/GXjbio

  35. BolleVanZwolle zegt:

    Telstar heeft net de 1-0 gescoord tegen Eindhoven. Is dat even gunstig!!!

  36. ruud1985 zegt:

    Brands goed spelertje. Naar mijn mening kan die jongen de eredivisie aan. Hetzelfde geldt voor de Hoesen van Fortuna Sittard. Hoe eerder we promoveren, hoe eerder je misschien zulke spelers kunnen binnenhalen.

  37. sPECkoper zegt:

    Brands goed spelertje. Naar mijn mening kan die jongen de eredivisie aan. Hetzelfde geldt voor de Hoesen van Fortuna Sittard. Hoe eerder we promoveren, hoe eerder je misschien zulke spelers kunnen binnenhalen.

    Met Brands is al gesproken.

  38. jeffry zegt:

    jammer telstar -- eindhoven nu 1-1

  39. ruud1985 zegt:

    Oke heel goed.:D. Want die kerel van fc den Bosch die naar Zwolle komt staat sinds die getekend heeft zelden tot nooit meer in de basis

  40. jeffry zegt:

    pfffffffffff 1-2

  41. remon zegt:

    pfffffffffff 1-2

    Nog steeds 1-1 hoor.

  42. jeffry zegt:

    ja , ik zag het. op soccerway.com stond heel even 1-2 en effe later weer 1-1.

  43. remon zegt:

    ja , ik zag het. op soccerway.com stond heel even 1-2 en effe later weer 1-1.

    Awja F* dat…FC Eindhoven heeft in ieder geval punten laten liggen 1-1 !!

  44. jeffry zegt:

    lekkerrr……….sparta en eindhoven allebei op 9 puntjes!

  45. Kroezy zegt:

    Video opkomst Fc Zwolle -- AGOVV
    rel="nofollow">

  46. sPECkoper zegt:

    Daar moet op gedronken worden!

  47. marmid1984 zegt:

    Misschien een idee om dit nummer ook eens in het repertoire op te nemen?
    rel="nofollow">

  48. madd zegt:

    9 punten voor 6 finales te gaan met Emmen, Veendam en Endhoven nog te gaan thuis. cambuur, fortuna en willem II uit. sparta draait niet even als Eindhoven. Zo langzamerhand begin ik er in te geloven.

  49. chubby zegt:

    9 punten voor 6 finales te gaan met Emmen, Veendam en Endhoven nog te gaan thuis. cambuur, fortuna en willem II uit. sparta draait niet even als Eindhoven. Zo langzamerhand begin ik er in te geloven.

    Mijn geloof begint ook wel enigzins te groeien!
    Het zijn 6 finales die nog moeten gespeeld! Er zullen ongetwijfeld nog wat punten worden gemorst! Maar deze aankomende reeks moet toch te doen zijn?????
    Ik zeg eind april begin mei en grandioos groot feest op het groete kerkplein!!!!

  50. Upendi zegt:

    Wat een rust op deze site nu het er toch weer positief uit begint te zien… :-D

  51. Edwin zegt:

    Het begin was goed lekker fel. Je ziet dat je met Hiwat weer een speler hebt die de diepte kiest. Daarom kan onder andere slot zijn steekpass weer kwijt en er komt gewoon meer beweging in het spel als iemand diep gaat dan wanneer iemand continu in de bal komt. Vond van Polen erg goed vanavond. Pot haalde ook zijn niveau. Hiwat vulde zijn rol goed in en deed het naar vermogen, maar komt duidelijk nog te kort. Is niet erg, komt er wel. Maar met de bal aan de voet een man opzoeken en uitspelen lukt gewoon nog onvoldoende. Is echter wel dreigend als hij op snelheid diep kan worden gestuurd, dan hoeft hij zijn man niet uit te spelen maar kan direct voor de voorzet gaan. Zou echter volgende keer starten met Narsingh. Die is toch verder. ben bang dat Art vannacht weer nat heeft gedroomd over zijn fantastische vondst (Hiwat in de basis) en hier weer aan vasthoudt tot we punten verspelen. Tegen Cambuur zijn mannen vereist en geen jongens. Ik zou gaan voor Ter Heide in de basis. Vergeet niet dat we tegen AGOVV hebben gespeeld dat echt onthutsend zwak is. Dit is geen maatstaf voor de resterende wedstrijden.
    Vond Lachman weer super nochalant. hij moet dat toch eens door gaan krijgen. Dit kan niet. Weer drie, vier momenten dat hij veel te laks een bal inspeelt of aanneemt. Kan tegen een betere en lepere ploeg zomaar fataal zijn.
    Bij Van de Berg heb ik al sinds de winterstop het gevoel dat hij nooit meer echt fit is. Loopt weinig (zeker de 2e helft toen de buit binnen was) en loopt na bijna elk duel nog even te hinkepinken. Slot zakte naar een goed begin ook ver weg. Drost vond ik matig invallen. Vooral in de tweede helft ongelukkig in zijn akties. Speelde te ver naar binnen ipv het veld breed te houden. Als hij zijn tegenstander opzocht ook vaak nog de aktie binnendoor ipv buitenom waardoor het erg sruk werd in het centrum. Vond het na de 2-0 wel opvallend dat wij zo ver inzakten. Daardoor kwam AGOVV nog tweemaal gevaarlijk voor de goal. Laatste tien minuten weer druk gezet op hun verdediging en dan blijkt dat ze voetballend nog niet eens in de buurt van Boer komen.
    Nog zes finales. D’r op of geen vreten. Mag zes keer oerlelijk, oersaai en onterecht zijn maar wel moeten de benodigde punten binnenhalen.

    Ik ben het helemaal met je eens.
    Op naar cambuur.

  52. Beursmedewerker zegt:

    Wat een rust op deze site nu het er toch weer positief uit begint te zien…

    De zomertijd is begonnen.
    Vertaal; “We zijn ook compleet flabbergasted, want ons cluppie gaat promoveren namelijk”.

  53. 038038 zegt:

    Dit gaan we niet meer weggeven! :)

  54. ruud1985 zegt:

    Als we Cambuur uit winnen steek ik de vlag vast uit. Dan kun je zelfs al kampioen worden tegen FC Emmen thuis. Want Sparta kan dan zomaar van MVV uit verliezen en FC Eindhoven moet tegen FC Dordrecht thuis en FC den Bosch uit

  55. alcoweerd@live.nl zegt:

    1 ding was belangrijk en dat was het resultaat, in deze wedstijd was het ook niet belangrijk om een Ter heide en Narsingh in te brengen, ook i.v.m blessures, deze voorhoede werkte perfect, met Hiwat erin krijgje gelijk meer druk, maar raakte wel vermoeid in de tweede helft, maar dan heb je altijd nog Saymak, Hiwat het is een gouden parel voor Zwolle, vaker opstellen en hij weet het veld breed te houden, wat ik mis bij Drost een aardige maar toch een matige speler, maar wel een mooi doelpunt, mag ook gezegd worden. Van de Bergh is een miauert, totaal geen meerwaarde. Jammer van Maachi, zorgt altijd voor dreiging, de beste die zwolle heeft, vasthouden deze speler. Heel blij met de drie punten, nu Cambuur, met Ter Heide -- Narsingh -- Drost/Saymak/Hiwat. Wat kreeg die Tailor een opdonder zeg, wat een bikkel.

  56. zwollenaar-038 zegt:

    sfeercompilatie tegen AGOVV -- rel="nofollow">

  57. kevinFCZ zegt:

    rel="nofollow">

    wat is de tekst van het eerste liedje dat gezongen werd gisteren?

    rel="nofollow">
    miss het idee om deze nummers om te zetten? en dan in het stadion te laten horen?…. beetje een clubliedje er van maken!!

    maar:
    When I see you Zwolle, I go out of my head
    I just can’t get enough, I just can’t get enough
    All the things you do to me, and all the things you say
    I just can’t get enough, I just can’t get enough
    We slip and slide and we fall in love and I just can’t seem to get enough
    oh doo doo do do do doo doo..

  58. kevinFCZ zegt:

    rel="nofollow">

    wat is de tekst van het eerste liedje dat gezongen werd gisteren?

    rel="nofollow">
    miss het idee om dit nummer om te zetten? en dan in het stadion te laten horen?…. beetje een clubliedje er van maken!!

    maar:
    When I see you Zwolle, I go out of my head
    I just can’t get enough, I just can’t get enough
    All the things you do to me, and all the things you say
    I just can’t get enough, I just can’t get enough
    We slip and slide and we fall in love and I just can’t seem to get enough
    oh doo doo do do do doo doo..

  59. Zwolluhh1 zegt:

    We mogen toch heel erg blij zijn, dat zowel Sparta als FC Eindhoven het in deze fase van competitie behoorlijk laten afweten. En gelukkig staat Helmond te ver weg, het bgint er nu wel erg goed uit te zien.

  60. nclo zegt:

    Ik zie Erwin Koeman echt niet voor aan om Eindhoven weer op de rails te krijgen. Sparta spartelt nu ook met blessures en zit sowieso in een dip. Dat was tegen Helmond Sport wel duidelijk. Al het geluk wat ze hiervoor hadden lijkt wel te zijn omgezet in ongeluk. Ik zie het eindelijk weer eens positief. Ook omdat dit onze jongens een mentale boost moeten geven.

  61. Zwollenaar_31 zegt:

    We worden straks, ondanks Art Langeler, kampioen van de Jupiler League. Hopelijk kiezen ze in de eredivisie voor een betere trainer.

  62. alcoweerd@live.nl zegt:

    Dat hoop ik ook.

  63. Effenberg zegt:

    Ik niet.

  64. Swolla zegt:

    Even een stukje statistiek, om te laten zien dat Zwolle helemaal niet gek bezig is dit seizoen. Wat ik heb gedaan is gekeken welk percentage van het maximaal aantal te halen punten de kampioen van de Eerste divisie in de afgelopen 10 jaar heeft gehaald:

    2010/2011 RKC Waalwijk 73 34 72 %
    2009/2010 De Graafschap 81 36 75 %
    2008/2009 VVV Venlo 80 38 70 %
    2007/2008 FC Volendam 77 38 68 %
    2006/2007 De Graafschap 83 38 73 %
    2005/2006 Excelsior 75 38 66 %
    2004/2005 Heracles Almelo 75 36 69 %
    2003/2004 FC Den Bosch 74 36 69 %
    2002/2003 ADO Den Haag 83 34 81 %
    2001/2002 FC Zwolle 73 34 72 %

    Gemiddeld: 71 %

    Huidige situatie:
    2011/2012 FC Zwolle 62 28 74 %

    Op dit moment presteert FC Zwolle puur gekeken naar puntenaantal BOVENGEMIDDELD ten opzichte van de kampioenen in de aflopen tien jaar.

    Om op het gemiddeld van 71 % aan punten uit te komen heeft FC Zwolle nog (naar boven afgerond) 11 punten nodig uit 6 wedstrijden!

    Verder heb ik niet zoveel met statistiek en er zijn uiteraard momenten waarin Zwolle de voorsprong eerder had moeten vergroten etc. Wat ik hiermee probeer aan te geven is dat FC Zwolle puur gekeken naar het aantal punten gewoon licht BOVENGEMIDDELD draait ten opzichte van de kampioenen in de afgelopen tien jaar. Het is dus niet alleen het afhaken van tegenstanders (Sparta en Eindhoven) waardoor FC Zwolle er nu goed voorstaat, maar toch ook echt eigen presteren!

  65. joep spetterpoep zegt:

    Het is toch werkelijk niet te geloven.
    Sta je 9 punten voor op je concurrentie begint men nog te zeiken over dat we met een nieuwe trainer het volgende seizoen in moeten.
    Iedereen had vooraf getekend voor 9 punten voorsprong met nog 6 wedstrijden te gaan.
    In Oss hoorde je een aantal Artje rot op zingen, waarom nu dan niet? Precies omdat we winnen.
    Er zitten hier echt een aantal verwende nesten tussen. Voor de winterstop was het perfect, kon langeler zijn leven lang bijtekenen (bij wijze van spreken), en nu ineens moet hij oprotten door een mindere periode die geweest is.
    Hij is een beginnend trainer en die maakt nou eenmaal fouten. Hij heeft niet zulke verstandige dingen gezegd, daar ben ik het mee eens maar zo’n man mag mijn inziens meer krediet hebben als je het zo goed gedaan hebt.
    Ik vind dat als Langeler weg moet voor een nieuwe trainer, dat we dan ook wel een aantal nieuwe supporters kunnen gebruiken!

  66. nclo zegt:

    Het is toch werkelijk niet te geloven.
    Sta je 9 punten voor op je concurrentie begint men nog te zeiken over dat we met een nieuwe trainer het volgende seizoen in moeten.
    Iedereen had vooraf getekend voor 9 punten voorsprong met nog 6 wedstrijden te gaan.
    In Oss hoorde je een aantal Artje rot op zingen, waarom nu dan niet? Precies omdat we winnen.
    Er zitten hier echt een aantal verwende nesten tussen. Voor de winterstop was het perfect, kon langeler zijn leven lang bijtekenen (bij wijze van spreken), en nu ineens moet hij oprotten door een mindere periode die geweest is.
    Hij is een beginnend trainer en die maakt nou eenmaal fouten. Hij heeft niet zulke verstandige dingen gezegd, daar ben ik het mee eens maar zo’n man mag mijn inziens meer krediet hebben als je het zo goed gedaan hebt.
    Ik vind dat als Langeler weg moet voor een nieuwe trainer, dat we dan ook wel een aantal nieuwe supporters kunnen gebruiken!

    Hier zit hem ook niet dat Art een beroerde trainer is. Maar je vergeet dat hij voor Zwolle alleen nog maar de C’tjes van ons heeft getraind en that’s it. Een beetje weinig ervaring voor een eredivisie trainer (al heeft Frank de Boer en Philip Cocu ook zo’n reis moeten doormaken en die staan er toch, maar die hebben ook weer hoog gevoetbald en waren al leiders (aanvoerders) bij hun clubs).

  67. ruud1985 zegt:

    Als je kijkt naar het programma heeft onze FC Zwolle nog het moeilijkste programma van de 3.
    De eerste wedstrijd bijvoorbeeld tegen Cambuur. Na Zwolle 14-35 heeft Cambuur thuis de meeste punten gehaald 14-32. Daarna volgt de thuiswedstrijd tegen FC Emmen. Emmen uit 14-8 en daarmee de 15de plek. Daarna uit tegen Fortuna sittard 14-27 op de 8ste plek. Daarna thuis tegen FC Eindhoven. Die hebben na Zwolle de meeste punten qua uitwedstrijden. Zwolle 14-27 FC Eindhoven 14-25. Daarna uit tegen Willem II 9de plek met 14-26 en dan thuis tegen SC Veendam 14-7 de 16de plek. Dus nog een aantal zeer moeilijke wedstrijden. Sparta alleen nog moeilijke pot tegen MVV 14-30 de 4de plek

  68. Edwin zegt:

    In Oss hoorde je een aantal Artje rot op zingen, waarom nu dan niet? Precies omdat we winnen.
    Er zitten hier echt een aantal verwende nesten tussen. Voor de winterstop was het perfect, kon langeler zijn leven lang bijtekenen (bij wijze van spreken), en nu ineens moet hij oprotten door een mindere periode die geweest is.

    We hebben toch duidelijk gemaakt hoe we erover denken, moeten we dat elke week herhalen dan?
    Volgens mij zitten we nog steeds in de mindere periode, stap eens van de roze wolk af en analyseer de wedstrijd van afgelopen vrijdag. AGOVV was echt heel erg beroerd, wat zij deden had niets met voetbal te maken.

    Hij is een beginnend trainer en die maakt nou eenmaal fouten.

    Dat mag, als jer er ook van leert. En juist dat heeft hij niet gedaan. Zie vorig seizoen. Ons geluk is dat Sparta toch niet zo goed is als RKC vorig jaar.

    Ik vind dat als Langeler weg moet voor een nieuwe trainer, dat we dan ook wel een aantal nieuwe supporters kunnen gebruiken!

    Ik ben blij dat je zelf al aangeeft dat je weg gaat….

  69. ZwolseMalloot zegt:

    Kun je ook je seizoenkaart en ID-kaart meegeven aan iemand zodat diegene een kaartje voor Cambuur uit kan kopen?

  70. 038power zegt:

    Op naar cambuur,als we uit 4 wedstrijden 10 punten halen dan zijn we er, uit bij cambuur een puntje, hopelijk 3,maar dit geven ze never nooit meer weg Forza Zwolle

  71. joep spetterpoep zegt:

    @nclo,

    Je hebt gelijk in zijn onervarenheid, hij heeft alleen de jeugd getraind en is wat betreft ervaring natuurlijk niet te vergelijken met de boer of cocu. Daarom is het goed om iemand als stam erbij te hebben.

    Dat Art fouten maakt klopt en ik hoop ook dat hij hiervan blijft leren. Enige wat mij dan wel verbaasd, denk je niet dat Jaap Stam hem hier niet op wijst? Ik ben het ook niet altijd eens met de wissels maar Jaap is er dan toch ook om te zeggen dat het beter anders kan? Of is zijn inbreng alleen maar het verdedigende werk? Dat lijkt me toch niet!

    Betreft Edwin, beter op een roze wolk leven dan in een zwart gat!
    Man wat ben jij een negatieveling zeg. Wat jij zei dat agovv er niks van bakte, oke daar heb je gelijk in. Maar kun jij nou echt niks positief zeggen over een voorsprong van 9 punten? Kun je de mensen dan niet wat meer krediet geven? Ik neem aan dat mochten we kampioen worden en ze huldigen de spelers (en trainers) dat jij bij langeler je mond wel dichthoudt? Of wellicht met een wit zakdoekje gaat zwaaien?

  72. Edwin zegt:

    Man wat ben jij een negatieveling zeg. Wat jij zei dat agovv er niks van bakte, oke daar heb je gelijk in. Maar kun jij nou echt niks positief zeggen over een voorsprong van 9 punten? Kun je de mensen dan niet wat meer krediet geven? Ik neem aan dat mochten we kampioen worden en ze huldigen de spelers (en trainers) dat jij bij langeler je mond wel dichthoudt? Of wellicht met een wit zakdoekje gaat zwaaien?

    Nogmaals, omdat ik kritisch ben wil ik nog wel graag kampioen worden. Over de voorsprong, ik hoop dat het voldoende is. Ik wil echt weg uit de bierdivisie. Ben ondertussen wel klaar met die kl*te uitwedstrijden op vrijdag naar dordt, telstar, veendam, Sittard, maastricht, etc. Dat zal ondanks Art wel gebeuren (hoop ik). En ja ik houd mijn mond dicht als Art gehuldigt wordt.

  73. FCZNL zegt:

    off topic:
    Wat bezielde die gozert trouwens die een spandoek er kats afscheurde als ik vragen mag ????:P

  74. Upendi zegt:

    Ik juich wel voor Art, hij heeft het dik verdient na de twee mooie seizoenen!

  75. Kleb zegt:

    FC Zwolle onder Art Langeler:

    9/10: 9-3-3
    10/11: 20-10-4
    11/12: 19-5-4

    doelpunten: 154 voor, 66 tegen

    Totaal 77 wedstrijden: 48 winst, 18 gelijk, 11 verlies

  76. fczwolle-heino zegt:

    Ik juich ook nog steeds voor Art, altijd gedaan. Toch vind ik dat hij slecht kritiek kan verdragen, maar dit moet hij ook leren, het is niet niets al die media op de lip die je 1000 x het zelfde moet uit leggen. Ik zal zeggen Art zondag hiwat en narsingh op de flanken en als maachi fit is de zelfde aanval als vrijdag.

  77. marco_z zegt:

    Ik juich wel voor Art, hij heeft het dik verdient na de twee mooie seizoenen!

    Ik juich mee !
    De niet juichers mogen azijn blijven pissen

  78. Point zegt:

    http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=161949

    Misschien met het oog op volgend seizoen?

  79. MK10 zegt:

    Twitter van Stef de Bont:
    Naast Mimoun Eloisghiri en Sherwin Grot zal ook Elwin Kloosterman (Flevo Boys) de komende weken (op dinsdag) meetrainen bij #fczwolle.

  80. Tinusz zegt:

    Hoppa Hoppa!

  81. Jacques zegt:

    Even een stukje statistiek, om te laten zien dat Zwolle helemaal niet gek bezig is dit seizoen. Wat ik heb gedaan is gekeken welk percentage van het maximaal aantal te halen punten de kampioen van de Eerste divisie in de afgelopen 10 jaar heeft gehaald:

    2010/2011RKC Waalwijk733472 %
    2009/2010De Graafschap813675 %
    2008/2009VVV Venlo803870 %
    2007/2008FC Volendam773868 %
    2006/2007De Graafschap833873 %
    2005/2006Excelsior753866 %
    2004/2005Heracles Almelo753669 %
    2003/2004FC Den Bosch743669 %
    2002/2003ADO Den Haag833481 %
    2001/2002FC Zwolle733472 %

    Gemiddeld:71 %

    Huidige situatie:
    2011/2012FC Zwolle622874 %

    Op dit moment presteert FC Zwolle puur gekeken naar puntenaantal BOVENGEMIDDELD ten opzichte van de kampioenen in de aflopen tien jaar.

    Om op het gemiddeld van 71 % aan punten uit te komen heeft FC Zwolle nog (naar boven afgerond) 11 punten nodig uit 6 wedstrijden!

    Verder heb ik niet zoveel met statistiek en er zijn uiteraard momenten waarin Zwolle de voorsprong eerder had moeten vergroten etc. Wat ik hiermee probeer aan te geven is dat FC Zwolle puur gekeken naar het aantal punten gewoon licht BOVENGEMIDDELD draait ten opzichte van de kampioenen in de afgelopen tien jaar. Het is dus niet alleen het afhaken van tegenstanders (Sparta en Eindhoven) waardoor FC Zwolle er nu goed voorstaat, maar toch ook echt eigen presteren!

    Niet helemaal blind staren op gegevens uit vorige seizoenen, ten eerste geeft dat geen garantie en bovendien laten ploegen die al kampioen zijn de laatste wedstrijd(en) nog wel eens lopen, goed voorbeeld is FC Zwolle zelf, na het kampioenschap werd de laatste wedstrijd tegen Eindhoven verloren, ik kan me dit nog goed herinneren want toen zaten we achter de suikeroom van Roda JC die weer wat spelers op het oog had.

  82. Jacques zegt:

    Hier zit hem ook niet dat Art een beroerde trainer is. Maar je vergeet dat hij voor Zwolle alleen nog maar de C’tjes van ons heeft getraind en that’s it. Een beetje weinig ervaring voor een eredivisie trainer (al heeft Frank de Boer en Philip Cocu ook zo’n reis moeten doormaken en die staan er toch, maar die hebben ook weer hoog gevoetbald en waren al leiders (aanvoerders) bij hun clubs).

    Ene Co Adriaanse is ook in Zwolle begonnen, the rest is history. Ik moet wel zeggen dat het toenmalige PEC Zwolle onder Adriaanse het mooiste voetbal heeft gespeeld dat ik ooit gezien heb in ons stadion.

  83. kevinFCZ zegt:

    kreeg net mailtje van uitkaart…. en daar stond in dat we als we promoveren misschien iedereen bij elke uitwedstrijd een uitkaart moet hebben ook de auto’s etc… dus net volgens mij net zoals bij cambuur?… hoop dat de supportersclub daar nog wel verandering in kan brengen?!!

    . De reden dat we de naam aanpassen, is dat er zeer waarschijnlijk komend seizoen door de BVO FC Zwolle een uitkaart ingesteld gaat worden. Deze kaart moeten alle supporters hebben die mee willen met een uitwedstrijd. Dus ook als je met de auto of het openbaar vervoer gaat, dan moet je een uitkaart hebben. Deze uitkaart zal vermoedelijk gekoppeld worden aan je seizoenkaart of clubkaart. De uitkaart is dus geen kortingskaart, maar meer een soort legitimatie die toegang geeft tot uitwedstrijden van FC Zwolle.

    Wij als Supportersclub FC Zwolle zijn nog niet gelukkig met deze kaart, we proberen het dus nog te voorkomen of zo flexibel mogelijk te maken. Het is echter wel een veel voorkomend iets binnen andere Nederlandse voetbalclubs.

  84. 038038 zegt:

    Hoe veel kost een uikaart in de jupiler league eigenlijk?

  85. kevinFCZ zegt:

    Hoe veel kost een uikaart in de jupiler league eigenlijk?

    25 euro…en dn kun je elke weddstijd mee voor 15 euro…
    maar dat zal volgend jaar wel anders zijn…. volgens mij kosten bij topwedstrijd een kaartje voor uitvak 30/35 euro…

  86. fczwolle zegt:

    EREDIVISIE
    €27,50 – Feyenoord
    €25 – Ajax
    €25 – AZ
    €25 – FC Twente
    €23 – PSV
    €22,50 – VVV-Venlo
    €22,50 – De Graafschap
    €22 – SC Heerenveen
    €20 – Heracles Almelo
    €20 – FC Utrecht
    €18 – ADO Den Haag
    €17,50 – Roda JC
    €17 – Vitesse
    €16 – NEC
    €15 – NAC
    €15 – RKC Waalwijk
    €15 – Excelsior
    €0 – FC Groningen ( Als de uitspelende club akkoord gaat met de openstelling van slechts een deel van het uitvak, kost het de supporter 0 euro)

    EERSTE DIVISIE
    €16 – Go Ahead Eagles
    €15 – Willem II
    €15 – SC Veendam
    €14 – FC Zwolle
    €14 – Sparta
    €14 – FC Eindhoven
    €14 – Cambuur Leeuwarden
    €14 – FC Oss
    €13 – FC Den Bosch
    €12,50 – FC Volendam
    €12,50 – AGOVV Apeldoorn
    €12 – MVV Maastricht
    €12 – Telstar
    €11,50 – FC Emmen
    €11 – Almere City
    €11 – Helmond Sport
    €11 – Fortuna Sittard
    €9 – FC Dordrecht

  87. ceesbood zegt:

    Op wat voor dag zal zwolle spelen als ze promoveren? Gewoon op Vrijdag of op Zaterdag?

  88. s-side.knoojert zegt:

    Op wat voor dag zal zwolle spelen als ze promoveren? Gewoon op Vrijdag of op Zaterdag?

    Ik hoop op zondagmiddag, komt mij het beste uit.

  89. nclo zegt:

    EREDIVISIE
    €27,50 – Feyenoord
    €25 – Ajax
    €25 – AZ
    €25 – FC Twente
    €23 – PSV
    €22,50 – VVV-Venlo
    €22,50 – De Graafschap
    €22 – SC Heerenveen
    €20 – Heracles Almelo
    €20 – FC Utrecht
    €18 – ADO Den Haag
    €17,50 – Roda JC
    €17 – Vitesse
    €16 – NEC
    €15 – NAC
    €15 – RKC Waalwijk
    €15 – Excelsior
    €0 – FC Groningen ( Als de uitspelende club akkoord gaat met de openstelling van slechts een deel van het uitvak, kost het de supporter 0 euro)

    EERSTE DIVISIE
    €16 – Go Ahead Eagles
    €15 – Willem II
    €15 – SC Veendam
    €14 – FC Zwolle
    €14 – Sparta
    €14 – FC Eindhoven
    €14 – Cambuur Leeuwarden
    €14 – FC Oss
    €13 – FC Den Bosch
    €12,50 – FC Volendam
    €12,50 – AGOVV Apeldoorn
    €12 – MVV Maastricht
    €12 – Telstar
    €11,50 – FC Emmen
    €11 – Almere City
    €11 – Helmond Sport
    €11 – Fortuna Sittard
    €9 – FC Dordrecht

    Go Ahead, 16 euro? Serieus? Wat hebben zij gepresteerd de laatste jaren (behalve één leuk seizoentje) dat zij opeens 16 euries mogen vragen voor een uitwedstrijd. Veendam idem dito.

  90. Ichbineinezwolleneaaa zegt:

    Venlo en De graafschap 22,50 leuke prijs is dat

  91. FCZZ zegt:

    goed voorbeeld is FC Zwolle zelf, na het kampioenschap werd de laatste wedstrijd tegen Eindhoven verloren, ik kan me dit nog goed herinneren want toen zaten we achter de suikeroom van Roda JC die weer wat spelers op het oog had.

    Ja wat wil je. Johan V/d Werf, Remco Schol, Arne Slot, Richard Roelofsen en Henk v. Steeg stonden niet in de basis. Met die mannen werden we kampioen een week daarvoor. Slot viel toen nog in in de 77e minuut.

    Opstelling tegen Eindhoven toen: http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd.htm?dbid=77748&typeofpage=84140

  92. FCZZ zegt:

    Trouwens…
    Hier de opstelling van de kampioenswedstrijd:
    http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd.htm?dbid=77737&typeofpage=84140

    Aantal toeschouwers: 6850

    Dat geloof ik niet helemaal. Op BF stonden 2 personen op 1 stoel! Bomvol was het toen. Volgens mij had je toen die draaihekjes nog niet aan de Boerendanserdijk en had een flinke groep (met succes) het hek bestormt en is zo binnen gekomen. Ook heb ik mensen onder het hek van Be Quick door zien kruipen om binnen te komen :D

  93. Jacques zegt:

    Op wat voor dag zal zwolle spelen als ze promoveren? Gewoon op Vrijdag of op Zaterdag?

    Dat zal zeer wisselend zijn vanwege uitzendingen van Eredivisie Live, dus bereid je maar vast voor op de volgende alternatieven:
    Vrijdag 20.00 uur, Zaterdag om 18.45, 19.45 en 20.45 uur, Zondag om 12.30, 14.30 en 16.30 uur. Voor de hand ligt dat de risicowedstrijden en/of wedstrijden tegen de toppers vaker op zondag zullen plaatsvinden, mogelijk liggen de verhoudingen van speeldag als volgt: Vrijdag 5%, Zaterdag 50%, Zondag 45% of in die orde van grootte.

  94. Edwin zegt:

    De uitkaart is dus geen kortingskaart, maar meer een soort legitimatie die toegang geeft tot uitwedstrijden van FC Zwolle

    Belachelijk idee, kappen met die onzin.

  95. fczwolle-heino zegt:

    Even kappen met het kampioenschap gedoe, als je zondag verliest en sparta wint dan raad ik al weer wat hier gebeurd. Dus even bij de tijd blijven en vol blijven concentreren op het voetbal.

  96. Lex zegt:

    @fczwolle-heino
    Idd, ff een beetje rustig aan… Je bent er nog niet!!!

    Weet iemand iets te vertellen over de ernst van de blessures van Maachi en Olijve?

  97. van_Ge zegt:

    Erg verontrustend dat er over een ‘uitkaart’ gesproken wordt. Dat is een zeer vergaande vorm van het inperken van supportersvrijheden.

  98. Jacques zegt:

    Ja wat wil je. Johan V/d Werf, Remco Schol, Arne Slot, Richard Roelofsen en Henk v. Steeg stonden niet in de basis. Met die mannen werden we kampioen een week daarvoor. Slot viel toen nog in in de 77e minuut.

    Opstelling tegen Eindhoven toen: http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd.htm?dbid=77748&typeofpage=84140

    Precies, dat zeg ik dus, Zwolle liet het lopen dus het totaal aantal punten is niet ieder seizoen met elkaar te vergelijken, het hangt ervan af hoeveel wedstrijden voor het einde een club al kampioen was, vanaf dat moment laat men het wel eens lopen.

  99. Edwin zegt:

    Erg verontrustend dat er over een ‘uitkaart’ gesproken wordt. Dat is een zeer vergaande vorm van het inperken van supportersvrijheden.

    Blijkbaar kan het ook (bijna) niemand wat schelen, gezien de reacties.

    Zwolle moet gewoon normaal blijven doen en zichzelf blijven en niet van die rare ideeen overnemen van andere clubs!

  100. Effenberg zegt:

    Blijkbaar kan het ook (bijna) niemand wat schelen, gezien de reacties.Zwolle moet gewoon normaal blijven doen en zichzelf blijven en niet van die rare ideeen overnemen van andere clubs!

    Ik zou die die uitkaart ook een raar idee vinden. Als er nou regelmatig problemen waren tijdens uitwedstrijden, kan ik het nog enigzins begrijpen, maar die zijn er nauwelijks. Dus deze uitkaart is een erg slecht idee…


© 2011 FC Zwolle Supporterssite - www.fczwolle.org