FC Zwolle Supporterssite - FC Zwolle Nieuws - Van Polen en Holla kiezen voor FC Zwolle

FC Zwolle Poll

Promoveert FC Zwolle ten koste van de Graafschap naar de Eredivisie?
 

Sponsoren

plankenland
jfpt
kjelvik
banner coolsound
banner_afh
banner_boerhof

Gebruikers

823 geregistreerden
0 vandaag
5 deze week
31 deze maand
Nieuwste: anneliesjc
Nu 21 bezoekers en 6 leden online
fc zwolle 6.jpg

Login

Reacties

Top 5 links

FCZ Tifosi (3'156) 
De Officiële homepage van FC Zwolle (1'948) 
BVF Zwolle (1'919) 
Supportersclub FC Zwolle (1'912) 
VV Berkum (638) 
Van Polen en Holla kiezen voor FC Zwolle PDF Afdrukken
Geplaatst door Redactie (www.fczwolle.org)   
woensdag, 9 mei 2007

 Danny Holla (19) speelt komend seizoen op huurbasis voor FC Zwolle. De talentvolle middenvelder van FC Groningen mag zich van de clubleiding een jaar ontwikkelen bij een andere club. Holla voerde gesprekken met FC Emmen en BV Veendam en kon ook naar Heracles Almelo en de Graafschap , maar heeft het beste gevoel bij FC Zwolle. Trainer Jan Everse is blij met de komst van Holla.

'Danny is een uitstekende controlerende middenvelder. Bovendien heeft hij een goed schot en een prima techniek. We waren al een tijdje op zoek naar zo'n speler. We zijn trots dat hij voor FC Zwolle heeft gekozen en ik ben ervan overtuigd dat hij over een jaar als een betere voetballer terugkeert naar FC Groningen.' De Zwollenaren moeten nog wel overeenstemming bereiken met de noordelingen over de huurvoorwaarden.

'Maar ik weet zeker dat we eruit komen', aldus Everse. Ook Bram van Polen (21) komt FC Zwolle versterken. De rechterspits annex middenvelder speelde dit seizoen in Jong Vitesse.  Everse: 'Hij is een type speler dat ik graag zie: agressief, snel en gertig. Kortom een jongen met potentie.' (Bron: Voetbal International)

Reactie(s) (55)add comment

Henk said:

 
Van Polen gaat het wel maken. Bij Jong Vitesse speelt hij erg goed, maar hij heeft jongens, zoals Rihairo Meulens (met contract) voor zich. Verder komt hij inderdaad van VVOG af. Waar hij voorheen altijd middenvelder was (in de jeugd) speelde hij in het eerste elftal als hangende rechtsbuiten. Veel BVO's hadden in de jeugd al interesse in hem, maar echt verder is hij nooit gekomen. Totdat hij afgelopen jaar de stap heeft genomen! Voor FC Zwolle een aanwinst. Een bekende is Jongsma met wie hij in het Nederlands Amateurelftal mening wedstrijd heeft samengespeeld. Ik verwacht er wel wat van!
05/23/07, 12:26:58

Zwolluhh1 said:

 
fczwolle.nl is sowieso niet erg snel met nieuwsberichten
05/20/07, 21:17:19

van_Ge said:

 
Henk Veldmate, Technisch directeur van FC Groningen zei net op RTV Noord dat het nog steeds de bedoeling is om Holla komend seizoen op een niveau lager volle bak te laten spelen. Dat valt dus gelukkig weer mee voor ons.
05/20/07, 16:27:57

Daimy said:

 
Omfg wat krijgen we nou dan :S Ik dacht inderdaad mooi, Holla in de basis.. Maar over Van Polen, Maxi Gomez en Juscemar Borrili staat ook niks op fczwolle.nl, ik denk dat ze alles in 1 keer bekend willen maken ergens eind juni ofzo.
05/20/07, 15:44:52

van_Ge said:

 
What the Fuck?

Er hangt een spandoek in de Euroborg met de tekst: "Holla moet blijven" en volgens commentator gaan er binnen FC Groningen stemmen op om Holla toch maar niet te verhuren aan FC Zwolle.

Ik dacht dat dit al rond was, of hebben we weer te vroeg gejuicht? Ik vond het al raar dat er geen nieuwsbericht op FCZwolle.nl stond hierover.
05/20/07, 15:34:31

van_Ge said:

 
Holla wederom in de basis op dit moment.
05/20/07, 15:22:00

Swolle said:

 
Laat ze is in de omgeving kijken, in zwolle loopt genoeg talent rond dat geen kans krijgt. Bij bequick en berkum lopen grote talenten rond die geen kans krijgen, laat ze die maar is scouten
05/20/07, 14:29:09

van_Ge said:

 
Volgens het verslag van Radio Noord was het middenveld in de slotfase toen Holla was vervangen door Svedik ook minder stabiel, Holla deed het dus goed! Ik verwacht veel moois komend seizoen van deze speler, als hij maar niet binnen 10 wedstrijden zwaar geblesseerd raakt zoals zovaak met spelers die niet gewend zijn veel speelminuten te maken.
05/18/07, 14:41:18

Groningen FC said:

 
Danny Holla stond niet alleen in de basis, hij speelde ook nog eens een degelijke partij. Uit tegen Utrecht voor het eerst in lange tijd weer in de basis starten en dan zo spelen.

FC Zwolle fans, jullie hebben volgend jaar een toppertje in huis!
05/17/07, 19:48:24

alfonso said:

 
He battigoaaal volgens mij was jij in je vorige leven een geit, want die hebben ook altijd wat te mekkeren. Sommige dingen ben ik het best wel met je eens, maar je moet bepaalde dingen niet zo negatief zien !! Ik hoop niet dat ik in het nieuwe stadion naast je kom te zitten, want ik zie het al zo voor me : een fc zwolle supporter, die de hele wedstrijd zit te mekkeren op onze mooie club !!!
05/17/07, 18:03:18

van_Ge said:

 
Danny Holla staat op dit moment in de basis bij FC Groningen in de play-off wedstrijd in Utrecht
05/17/07, 14:48:36

Battigoaaal said:

 
Ik heb vanaf begin het seizoen gezegd dat Everse niet de juiste trainer is in de situatie waar je nu inzit.
Als de club roept wij willen een stabiele eredivisie club worden, dan moet je beginnen met een beleid voor lange termijn. Dit betekent dat je jeugdopleiding en tweede selectie zeer sterk moet zijn. Hierbij mag de TD en vooritter niet kijken welke vrindjes kan ik op verschillende posities zetten zoals met Dijkhuizen. deze man zou een heel scoutingsformule maken. Waar blijft het, of dat trainers die niet hoeven te solliciteren. Omdat de TD zijn eigen positie wil sterken.

De TD mag zich afvragen hoe het kan dat het tweede al jaren onderaan spelen in hun klasse. Men mag blij wezen dat ze niet kunnen degraderen want dan zaten we in de onderklasse.
De TD en trainer mogen en moeten de hand in eigen boezem steken en wel om het volgende. Hoe kan het dat spelers heimwee krijgen, dat spelers geen goed gevoel krijgen bij de club.

Iets anders de club roept al jaren als het stadion er komt is er geld. Ik zie hier niets van en men heeft mij en velen niet kunnen overtuigen dat Zwolle met een begroting van 8 tot 10 miljoen gaat werken. In ieder geval dit jaar niet en ben er van overtuigd de komende jaren ook niet. Bij de huidige mensen zie ik deze capabelheid niet.

Ik verwacht voor volgende seizen dat het weer wordt zoals deze. Want ik mis namelijk spelers die het team beter maakt en dat mist de club.

05/16/07, 14:40:18

zwolleboy said:

 
maarja,hier is het toch altijd het zelfde liedje,huurt zwolle spelers is het slecht beleid en huurt een andere club speles zijn die opeens goed bezig,zoals korbach al zei: het zijn een stelletje zeikerds daar in zwolle
05/16/07, 10:31:52

zwolleboy said:

 
everse staat hoger op de ranglijst aan het einde van het seizoen dan spijkerman vorig jaar en dat met een minder goede selectie,en als de egels zo goed bezig zijn ga je daar toch heen battigoal,wat een gezeik dat mensen het top vinden op op hun functie te zitten,wat wil je dan ?mensen die er eigenlijk niks aanvinden en maar wat aanprutsen?huren van spelers is normaal gesproken toch kapitaalvernietiging,alleen als tijdelijke vervanging is het een uitkomst, maar verder heb je er niks aan dus zo goed zijn de egels ook niet bezig
05/16/07, 10:25:45

ElRey said:

 
@Batigoaaal

Ik vind dat Everse werkt volgens een hele duidelijke visie. Kernbegrippen in zijn visie zijn o.a. doorselecteren en de absolute wil om te winnen. Een dergelijke visie onderschrijf ik. Zijn selectiebeleid biedt wel degelijk kansen aan jeugdige spelers. Helaas vallen daarbij ook spelers af. Ik vind dit niet zo'n ramp omdat het er uiteindelijk om gaat een sterk elftal met toekomstwaarde neer te zetten. De contouren daarvan zijn nu reeds zichtbaar. Maar goed, hier worden wij het toch nooit over eens.
De voortdurende vuilspuiterij over bepaalde personen die werkzaam zijn bij de club vind ik niet erg netjes vooral omdat het niets met voetbal te maken heeft. Zelf heb ik ook niet van iedereen een even hoge pet op, maar heb ik het wel liever over voetbal dan over mensen. FC Zwolle interesseert mij, niet de handel en wandel van bepaalde werknemers of bestuursleden.
Tenslotte ben ik het wel met je eens dat GAE een goede slag heeft geslagen op de korte termijn door het huren van 2 spelers van Jong Heerenveen. Op de lange termijn wordt je echter als club niets beter van huren. De huur van Danny Holla is verdedigbaar gezien de blessure van Zuidam, maar ik ben blij dat huren bij FC Zwolle voortaan tot de uitzondering behoort die de regel bevestigt. Die regel is spelers aantrekken die ook een transferwaarde voor de club vertegenwoordigen.
05/16/07, 10:02:08 | url

Battigoaaal said:

 
Ik ben volkomen mee eens dat Everse vervangen moet worden door een trainer met visie en die juist de jongeren beter maakt. Everse is een korte termijn trainer. Kijk naar zijn aankoopbeleid en trainingen.
Zwolle had juist het afgelopen seizoen de kans gehad om opnieuw te beginnen. Juist bij de club zitten teveel mensnen die het top vinden om bij een BVO te werken (Everse, vd Belt, Buysrogge, Nijkamp, van Perlo) stuk voor stuk brengen ze niks toe aan de club.

Mijn club is nu een cluppie van vrienden die zichzelf top vinden

GA huurt twee spelers van Heereveen waaronder de 20 jarige middenvelder Turk (Dos Kampen)

05/16/07, 09:36:30

ElRey said:

 
@Nijman

Er zat meer in het afgelopen seizoen? Deelname aan de play offs was de top voor dit elftal!
Talenten uit de eigen jeugd? Ik ken er één: Kevin Olaria, voor de rest steekt er niemand boven het maaiveldniveau uit.
Jan Everse weg? Oneens, eindelijk een trainer die helder en duidelijk communiceert waardoor er weer sprake is van een topsportcultuur.
Ik heb het volste vertrouwen in Everse!
05/16/07, 09:12:03 | url

frenky said:

 
Meer uit te halen vorig seizoen??
Noem mij 's 3 spelers op,die het niveau eredivisie aankunnen in deze selectie.
Ik denk dat everse in iedergeval weer oppertunisme in dit team gekegen.Mannen met ballen.Natuurlijk moet hij zich volgend seizoen bewijzen,qua aankopen en getoonde spel,maar van mij krijgt hij in iedergeval(zwaar)de voordeel van de twijfel.
05/16/07, 08:56:23

Nijman said:

 
Zijn contract loopt tot 30 juni 2008, maar ik zou graag een echte trainer met visie zien. In het nieuwe stadion een goede aftrap met talenten uit de jeugd. Everse kan wel kletsen maar niet trainen, er zat meer in afgelopen jaar en dat is er niet uitgekomen.
05/16/07, 08:26:46

zwolleboy said:

 
Intern tv-circuit
FC Zwolle heeft een contract getekend met Dutchital Media, dit bedrijf gaat een intern tc-circuit aanleggen in het nieuwe stadion. De supportersomloop, het supportershome en op een aantal andere plekken in het stadion zullen plasma tv schermen worden bevestigd waarop beelden (o.a. personferentie en wedstrijdbeelden) te zien zullen zijn.

05/11/07, 20:14:07

mvr said:

 
iets anders be quick28 speelt dinsdag tegen ga eagles in twello om 19.30 uur . het zou eerst in zwolle worden gespeeld maar op last van de politie mag het niet.. wie belang heeft om daar naar toe tegaan ik ben er ook ....gr marcel je weet wel !!
ze zullen nooit van ons winnen
05/11/07, 19:13:45

JCAstoel13rij11 said:

 
Kan deze jongen ook scoren ????????
05/11/07, 17:25:32

Dickie said:

 
Dat andere Braziliaanse talent staat bol van de kwaliteiten en krijgt een contract voor het leven. smilies/wink.gif
05/11/07, 15:47:04

Daimy said:

 
Hmm oké, maar VVOG ligt dan wel onder Eerste divisie niveau. Maar hij zit niet voor niets bij Vitesse, we zullen zien. smilies/smiley.gif Ben benieuwd.
05/11/07, 10:55:27

ElRey said:

 
@Daimy

Ik heb Van Polen zelf een aantal keren zien spelen bij VVOG. Daarnaast ken ik een aantal van zijn ploeggenoten bij VVOG goed. Die laten zcih ook positief over hem uit.
Daarnaast hoor ik ook vanuit Arnhem de nodige positieve berichten over hem. Bij jong Vitesse zicht hij dicht tegen het eerste aan, maar daar staan natuurlijk nog wel wat jongens voor hem.
De keus voor Van Polen is overigens niet zo verwonderlijk aangezien Marco Roelofsen oud-VVOG speler is en Bert Konterman zijn zaakwaarnemer.
Verwacht geen wereldspeler, maar gewoon een snelle rechtsbuiten die dwingend speelt, technisch goed onderlegd en de absolute wil heeft om te slagen in het betaald voetbal. Wat dat betreft vind ik dit een verbetering t.o.v. Soares (11 doelpunten uit legio kansen in 34 wedstrijden, maar al 29 jaar), Ossemer (teveel geblesseerd mischien wel veroorzaakt door een tekort aan trainingsarbeid) en Korf (geen constante waarde).
05/11/07, 10:07:09 | url

Daimy said:

 
Hoe kom je aan die info ElRey? Heb je van Poolen zien spelen? Ik ben benieuwd.
05/11/07, 09:47:39

ElRey said:

 
@Daniël

Holla is gehaald als opvolger van Zuidam aangezien deze tot de winterstop is uitgeschakeld.
Ivo Rossen is lang geblesseerd geweest. In de tussentijd hebben andere voetballers zich goed gepresenteerd op het middenveld: Zuidam, Jongsma en Van der Haar. Rossen moet dus vol aan de bak om zich terug te knokken. Dat was altijd één van zijn sterkste karaktereigenschappen...

@Van Gé
Bram van Polen is een betere buitenspeler dan Soares, Korf en Ossemer. Let maar op! Tenminste niet zo'n slappedewatskie-voetballer.
05/11/07, 08:45:28 | url

daniel said:

 
Ik lees net ook dat nac niet verder gaat met de gehuurde danny mathijssen van az!! smilies/shocked.gif
zou zwolle niet kunnen vragen of die hier een jaartje wil komen spelen! smilies/grin.gif
05/10/07, 19:56:16

daniel said:

 
Waarom heeft Zwolle Stojanovic geen aanbieding gedaan?? was een prachtige speler voor zwolle geweest
05/10/07, 19:48:07

daniel said:

 
Stojanovic stapt over naar RBC Roosendaal

10/5/2007 17:20

Sasa Stojanovic verlaat FC Eindhoven. Hij signeert een tweejarige verbintenis bij RBC Roosendaal. De middenvelder hoopte op een club uit de Eredivisie.
Stojanovic werd gevolgd door Sparta Rotterdam en NEC, maar die interesse werd nooit concreet. De Serviër kon ook voor drie jaar bijtekenen in Eindhoven, maar wilde liever hogerop.

De middenvelder was op de hoogte van de belangstelling van RBC Roosendaal, Fortuna Sittard en VVV-Venlo. Aanvankelijk waren clubs van dat kaliber geen optie voor Stojanovic, maar nu heeft hij toch zijn jawoord gegeven aan de Roosendaalse club.


05/10/07, 19:46:41

Lex said:

 
Goed teken dat de club al zo vroeg, vergeleken met vorige seizoenen, bezig is met het aantrekken van spelers.

Betekend Holla het einde voor meneer rossen? Ik denk het eigenlijk wel, want hier worden de kansen van ivo niet groter op!
05/10/07, 17:10:28

van_Ge said:

 
Mijn collega's hier in Groningen (veel FCG Seizoenkaarthouders) zijn erg te spreken over Danny Holla en zien erg veel potentie in hem als toekomstige vaste waarde bij FC Groningen. Ik vind huren in dit geval alles behalve kapitaal vernietiging, wij hebben op dit moment nou eenmaal niet de middelen (jeugdopleiding) om spelers van dit kaliber zelf op te leiden. Een speler van dit niveau kopen is met onze begroting ook niet haalbaar. Dan is het toch ideaal dat je zo'n speler op huurbasis aan kunt trekken, ok het is maar tijdelijk, maar je kunt er wel een seizoen lang heel veel plezier aan hebben.

Wat betreft van Polen, die ken ik niet. Ik ben benieuwd of het echt een bovenmodale vleugelspeler is zoals Elrey oppert. We zullen zien!
05/10/07, 14:45:59

ElRey said:

 
@Klaas2

Bron? Als dat daadwerkelijk zo is dan is dat fantastisch! Tarvajärvi is een fysiek sterke spits, die alleen bij Heerenveen weg mag ondanks een tot 2011 doorlopend contract omdat hij Nilsson, Alves, Friend en Lopes voor hem heeft. Wel leuk overigens dat iedereen een beetje alle informatie over mogelijke transfers zet!
05/10/07, 12:48:03 | url

Klaas2 said:

 
Elrey, de nieuwe spits van FC Zwolle wordt Niklas Tarvajärvi.
05/10/07, 12:12:25

ElRey said:

 
@peany

Een kritische houding is altijd goed, zo zijn er in het verleden grove fouten gemaakt:

Vitesse is op zoek naar een nieuwe linker verdediger en lijkt die te hebben gevonden in de Nederlandse Eerstedivisie. Trainer Aad de Mos bekeek zeer recent de linksback van BV Veendam genaamd Jonathan Vosselman. De 22-jarige verdediger is een van de belangrijkste kandidaten om de plaats bij Vitesse in te nemen van Fränkel of Blondelle.

En wat zoekt FC Zwolle nu? Een linksback! Anyway, ik ben blij dat er nu andere mensen aan het roer staan.
05/10/07, 08:45:38 | url

ElRey said:

 
@Dickie

Bij Vitesse zat Bram van Polen tegen de selectie aan. De Mos zag het in hem zitten, alleen met de trainer van het 2de was de verstandhouding een stuk minder. Hij wil meer spelen en dat kan bij FC Zwolle. Een echte rechtsbuiten en dan niet zo grillig als Korf, maar een winnaar.

En die Danny Holla is gewoon een jong Oranjespeler en 7 optredens voor FC Groningen het afgelopen seizoen. Nu Zuidam tot de winterstop geblesseerd is, een waardige stand-inn. Tja gehuurd hé, want dit soort spelers leiden wij niet (meer) op, laat staan dat wij ze kunnen betalen.

Kortom, twee absolute versterkingen. Groot compliment aan de technische staf. Nu al 2 groeibriljantjes uit Zuid-Amerika (Maxi Gomez en Juscemar Borrili), een bovenmodale middenvelder en een bovenmodale vleugelspits. Nu nog 2 centrale spitsen en een linksback. Ik hoop op Boersma en Drost van SC Heerenveen en dan zo’n Zuid-Amerikaanse goalgetter zoals Ewerthon of Suarez.

Hoe is het met dat andere Braziliaanse talent? smilies/wink.gif
05/10/07, 08:42:29 | url

ElRey said:

 
@Dickie

Bram van Polen wordt eigendom van FC Zwolle. Hij eiste bij Vitesse gegarandeerde speelminuten in de A-selectie en die krijgt hij daar niet, dus mocht hij vertrekken.
05/10/07, 08:21:03 | url

president said:

 
jaja eindelijk versterking
laat jan maar schuiven
en nu geen gezeik over slechte investering !!!!!
als ze ons beter maken is alles geoorloofd smilies/smiley.gif
05/09/07, 23:21:53

Blauwwitvinger said:

 
@ Peany

Als het kapitaalvernietiging is, waarom staan Emmen, Veendam en zelfs Heracles en de Graafschap dan in de rij voor deze jongen?

Ik kan heus wel een eind meekomen met jouw argumenten en inderdaad van een 19 jarige mag je niet teveel verwachten. Maar neem van mij aan dat Holla voor Zwolle een grote is!

Dat het alleen maar kapitaalvernietiging is gaat mij te kort door de bocht. Je huurt voor een jaar en krijgt daar, naar alle waarschijnlijkheid een duidelijk betere speler voor, die je normaal niet eens zou kunnen betalen. Dat geld ben je kwijt, maar je krijgt er, tijdelijk, kwaliteit voor terug.

Natuurlijk moet het opleiden van spelers de eerste prioriteit zijn voor een club. Maar dat neemt niet weg dat huren soms ook voordelen kan bieden: beter spel waardoor jouw eigen spelers ook beter worden (toch ook investeren) , beter spel maakt je als club aantrekkelijker voor betere spelers, sponsors en meer publiek.
05/09/07, 22:09:25

Dickie said:

 
Word van Polen ook gehuurd of gecontracteerd?
05/09/07, 21:39:43

peany said:

 
@Blauwwitvinger

ja kapitaalvernietiging!

De club investeert tijd (en daarmee geld) in al zijn spelers met de bedoeling ze beter te maken.

(uiteraard spelen veel meer dingen een rol o.a. sportieve prestaties e.d. maar we houden het simpel)

Als het goed is uit die investering zich in een transfersom bij vertrek (ideaal beeld) de transfersom kan je zien als rendement dus, dat is tenslotte ook de bedoeling van investeren een zo hoog mogelijk rendement.

Bij spelers die worden gehuurd is er geen sprake van rendement als je puur kijkt naar het financiele plaatje!

Die jongen komt naar hier, dat kost je geld in de vorm van een huursom, dingen als salaris laten we buiten beschouwing want geen idee hoe de clubs dat onderling hebben geregeld, dan word er nog tijd in hem gestoken door de technische staff e.d. gevolg is hopenlijk dat die jongen zich gedurende het seizoen verbeterd. Tijd om normaal gesproken je rendement op te strijken maar dat is nu dus niet het geval ... investment een een bodemloze put !! Het maakt niet uit hoeveel geld en tijd je er in steekt of hoe goed die jongen wordt hij vertrekt weer en de club houd er 0 aan over.

Natuurlijk kan hij bijdragen aan sportieve succesen e.d. maar waar het uiteindelijk allemaal om draait zijn de pegels en die houd je aan huren niet over. je geeft ze alleen maar uit!

Huren is dus op de korte termijn een leuke oplossing voor clubs die slecht bij cash zitten of een minder brede selectie hebben. Maar het is geen investering alleen maar kapitaal vernietiging.

Je mag van een 19 jarige speler totaal niet verwachten dat hij een elftal danwel individuele spelers op sleeptouw neemt !!!

Trouwens als het voor een routinier als Appie al niet te doen is dan denk ik dat een 19 jarige jongen met amper ervaring al helemaal niet veel klaar maakt!




05/09/07, 21:11:34

peany said:

 
@kampen

goede bron !! maar dat had ik je vorig seizoen ook al kunnen vertellen .... toen dj de laatste keer van club wisselde gaf hij al aan dat hij in het zuiden des lands wou blijven om die reden.

Overigens meen ik ergens te hebben gelezen dat er van een vrouw/vriendin geen sprake meer is, maar de de kids nu de grote reden zijn! Ik weet niet meer waar ik het las en het is ook nie zo heel relevant maar gewoon ff ter vermelding mocht die bron (welke het dan ook was) liegen dan doe ik het nu dus ook
05/09/07, 20:43:38

Blauwwitvinger said:

 
Dat Holla naar Zwolle komt is echt fantastisch. Heb hem in Groningen een paar keer zien voetballen. Goede speler, dreigend, snoeihard (afstands)schot. Heel veel potentie.
In Groningen is men van hem inderdaad zeer gecharmeerd.

@Peany
Huren kapitaalvernietiging? Inderdaad, na een jaar is hij weer weg (ook als hij tegenvalt trouwens). Maar hij kan wellicht spelers op sleeptouw nemen, anderen beter maken. En als je hoger eindigt wordt het voor andere, betere voetballers weer aantrekkelijk om bij Zwolle te komen voetballen.
05/09/07, 20:43:31

kampen said:

 
uit zeer betrouwbare bron weet ik te vertellen dat DJ niet naar zwolle komt omdat zijn vrouw/vriendin in limburg woont wil hij niet niet weg daar (en ik weet zeker dat hij anders allang bij zwolle zou hebben gespeeld)
05/09/07, 18:24:49 | url

peany said:

 
@Jeffrey

Botteghin blijft nog een seizoen in Zwolle en de FC schijnt dan een optie tot koop te hebben ...

denk trouwens wel dat hij na nog een seizoen zwolle klaar is voor een stapje hoger ... enorm veel potentie die jongen
05/09/07, 17:35:48

Jeffrey said:

 
Hier gaan jullie veel plezier aan beleven. Erg goede speler gaat zeker van meerwaarde zijn voor jullie.

Die jongen Eric Botteghin :- is die al aan een stap hogerop toe?
05/09/07, 17:29:49 | url

peany said:

 
@FCz

Spelers huren een goede investering?? En waar basseer je dat op?

Naar mijn mening is het namenlijk pure kapitaal vernietiging (tenzij er een optie tot koop is) die jongen gaat een seizoen hier spelen, keert terug als betere voetballer dan die was en het kost je alleen geld!

Het is een oplossing om spelers te huren als je krap bij kas zit, en het kan op korte termijn voor leuke resultaten zorgen als je een paar goede spelers aan je selectie kan toevoegen op deze manier maar een goede investering is het zeer zeker niet....

Je hebt er financieel namenlijk 0 rendement van. Begrijp me niet verkeerd ik heet die jongen meer dan welkom en ik hoop dat die een top seizoen draait maar ik zie toch liever aankopen

05/09/07, 17:19:50

FCz. said:

 
Nou ik ben erg blij dat hij voor Zwolle heeft gekozen. ik ben zeer tevree over de 2 aangetroken/gehuurde spelers.. op deze manier is Zwolle erg goed bezig en spelers huren is naar mijn mening ook een goede inverstering.. kusjes
05/09/07, 16:14:24

Groningen FC said:

 
Gefeliciteerd met Danny Holla, hier gaan jullie nog heel veel plezier aan beleven!!

Deze jongen word door de supporters van Groningen als een zéér groot talent gezien en als dé opvolger van Rasmus Lindgren.

Persoonlijk baal ik ervan dat hij verhuurd wordt, zag hem graag nog een paar wedstrijd meespelen bij FC Groningen komend seizoen.

Succes Danny Holla!
05/09/07, 15:36:49

ElRey said:

 
@Batigoaaal

Danny Holla is dan ook gewoon één van de meest talentvolle jonge middenvelders van Nederland.
Van Polen was als rechterspits zowel bij VVOG als bij het Nederlands amateurteam anders wel een vaste waarde. Het is ook een jongen die absoluut wil slagen in het betaald voetbal. Misschien wordt je wel positief verrast!
Gewoon goed gedaan van FC Zwolle: 2 jonge, talentvolle, gretige aanwinsten!
05/09/07, 13:09:30 | url

Kokkie said:

 
@ Jacco van Keulen

mag het ook een spits zijn die al een routinier is, en ook nog is een FC Zwolle verleden heeft??

zoals een Dirk - Jan Derksen??

zeer goede spits en is zeker goed voor 15 doelpunten of meer smilies/wink.gif
05/09/07, 13:07:21

Battigoaaal said:

 
Holla kan een aanwinst zijn, maar van Polen heb ik toch twijfels bij
05/09/07, 13:05:09

ElRey said:

 
Hoera! Goed gedaan FC Zwolle!
05/09/07, 13:03:04 | url

jacco van keulen said:

 
goede spelers, wel nog één of twee routiners halen en een goede spits dan komt het helemaal goed met de FC.
05/09/07, 13:00:55

Rene said:

 
Het geeft me wel een kick dat voetballers met FC Emmen en BV Veendam praten en in de belangstelling staan van Heracles en de Graafschap en dan gewoon toch naar FC Zwolle gaan!
05/09/07, 12:42:42

Schrijf jouw commentaar
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley

security image
Schrijf de volgende tekens


Copyright 2007. All Rights Reserved.
busy
 
< Vorige   Volgende >

Het is alleen toegestaan de inhoud van deze internetsite te gebruiken voor privé-doeleinden. Het is de gebruiker van de site niet toegestaan de inhoud van de site door te sturen, te vermenigvuldigen, te verspreiden, te distribueren of tegen vergoeding ter beschikking te stellen aan derden, zonder de uitdrukkelijke, schriftelijke toestemming van Dit e-mailadres wordt beschermd tegen spam bots, u heeft Javascript nodig om het te bekijken .

 

Supporterssite FC Zwolle.org